Բրենդբուք․ կորպորատիվ ինքնության վկայագիր

Ապրանքանիշի տեսողական պատկերը գրավում է հաճախորդների ուշադրությունը ոչ պակաս, քան ապրանքի սպառողական բնութագիրը: Կորպորատիվ ինքնության շնորհիվ ընկերությունը ճանաչվում և հիշվում է: Թե ինչպես է այս հարցում օգնում բրենդբուքը, ներկայացված է հոդվածում։ 💁‍♀️

Ի՞նչ է բրենդբուքը 🧐

🔴 Բրենդբուքը կամ ֆիրմային գրքույկը ընկերության պաշտոնական ներքին կորպորատիվ փաստաթուղթն է, որը պարունակում է հիմնական ապրանքային տեղեկույթը: Բրենդբուքն անվանում են նաև «ապրանքանիշի աստվածաշունչ», քանի որ այն ներկայացնում է ընկերության արժեքների, առաքելության և փիլիսոփայության նկարագրությունը: Բացի դրանից, բրենդբուքը նկարագրում է ապրանքանիշի դիրքավորման ռազմավարությունը, սպառողների հետ շփման հայեցակարգը և ընկերության գաղափարախոսությունը: Բրենդբուքի հիմնական խնդիրը ընկերության վերաբերյալ տեղեկատվության կազմակերպումն է:

Բրենդբուքի ստեղծման նպատակները 👩🏻‍💻

🔴 Բրենդբուքը զարգացնելիս կամ մշակելիս անհրաժեշտ է ունենալ հետևյալ հարցերի պատասխանները.
1. ի՞նչ է բրենդը,
2. ո՞ւմ համար է բրենդը ստեղծված,
3. ո՞րն է բրենդի առաքելությունը։

Ուսումնասիրելով վերոնշյալ հարցերի պատասխանները՝ կարելի է առանձնացնել բրենդբուքի ստեղծման հետևյալ նպատակները.
1. մեկ փաստաթղթում ապրանքանիշի վերաբերյալ տեղեկատվության համակարգում,
2. ապրանքանիշի նպատակների և առաքելության վերաբերյալ իրազեկվածության բարձրացում,
3. մարքեթինգային գործունեության արդյունավետության բարձրացում,
4. պատկերի ստեղծման և բրենդի հեղինակության կառավարման գործում օգնություն,
5. կորպորատիվ ինքնության տարրերի կիրառման գործընթացի ստանդարտացում:

Բրենդբուքի կառուցվածքը 📕

🔴 Բրենդբուքը բաղկացած է երեք հիմնական տարրերից.

1․ գաղափարական մաս՝ նկարագրում է ընկերության ոլորտները, առաքելությունը, փիլիսոփայությունը, զարգացման ռազմավարությունները, դիրքավորումը և հաղորդակցությունը:
2․ Իրավական մաս՝ կարգավորում է հեղինակային իրավունքի և հարակից մտավոր սեփականության իրավունքները՝ ապրանքանիշի տարրերի հետ կապված:
3․ Ուղեցույց, որը ստանդարտների «անձնագիրն» է:

➡️ Բրենդբուքի մանրամասն նկարագրությունը երաշխավորում է տարբեր աշխատանքային իրավիճակներում աշխատողների կողմից կորպորատիվ ինքնության և վարքագծի ստանդարտների օգտագործման կանոնների խստորեն պահպանում:

Բրենդբուքի և ուղեցույցի տարբերությունը

Ուղեցույցը ձեռնարկ է, որը մանրամասն նկարագրում է ապրանքանիշի կորպորատիվ ինքնությունը և դրա օգտագործման վերաբերյալ առաջարկությունները: Այն ծառայում է որպես ուղեցույց մարքեթոլոգների և դիզայներների համար, որոնք աշխատում են ընկերության հետ: Ինքնության ուղեցույցը կարող է օգտագործվել որպես անկախ փաստաթուղթ և լինել բրենդբուքի մաս: Բրենդբուքը, բացի տեսողական բաղադրիչի մասին տեղեկություններից, պատմում է ապրանքանիշի արժեքների, փիլիսոփայության, աշխատանքային սկզբունքների և մարքեթինգային ռազմավարության մասին: Այն մշակված է ներքին օգտագործման համար՝ ապրանքները խթանելու, հաճախորդների հետ շփվելու և թիմում բարեկամական մթնոլորտ պահպանելու համար:

Բրենդբուքի տեսակները

Բրենդբուքը կարող է տարբեր լինել՝ մեկ էջից մինչև մի քանի հարյուր, տպագիր և էլեկտրոնային, հորիզոնական կամ ուղղահայաց: Բրենդբուքի տեսակներին անդրադառնանք առանձին-առանձին։ ⬇

🔴 Լոգոբուք

Փոքր ընկերությունների համար, որոնք արդեն սահմանել են կորպորատիվ ինքնություն, հարմար է լոգոների գիրքը, որը մանրամասն պատմում է, թե ֆոնի և մակերեսների վրա ինչպես տեղադրել լոգոն ՝ ուղղահայաց և հորիզոնական, գունավոր, մոնոխրոմ և կոմպակտ:

🔴 Ստանդարտ

Ընկերության հատուկ նպատակների համար մշակվում է ստանդարտ բրենդային գիրք: Այն նկարագրում է ապրանքանիշի հիմնական չափանիշները, առանձնահատկությունները և նպատակները, թիրախային լսարանի հետ փոխգործակցության կանոնները: Այս բրենդային գրքում ամեն ինչ ակտուալ է միայն ընկերության համար։

🔴 Համալիր

Համալիր բրենդբուքը ապրանքանիշի նկարագրության ամենաընդգրկուն փաստաթուղթն է, հետևաբար դրա զարգացումը պետք է ստանձնեն խոշոր ապրանքանիշերն ու կորպորացիաները: Ի լրումն հիմնական կանոնների, այն պարունակում է լրացուցիչ պահանջներ փաթեթավորման, ձևավորման, կորպորատիվ միջոցառումների կազմակերպման, դասընթացների և գովազդային նկարահանումների վերաբերյալ։ Համալիր բրենդբուքում կարող են ներկայացվել նույնիսկ աշխատակիցները, նրանց կերպարն ու խոսքը, ինչպես նաև սոցիալական ցանցերի ձևավորման պահանջները։

Այսպիսով, բրենդբուքը ապրանքանիշերի համար օգտակար գործիք է, որն օգնում է հետևել ընկերության միասնական տեսողական հայեցակարգին, արժեքներին և առաքելությանը: Բրենդբուքը ներառում է ինքնության, փիլիսոփայության, թիրախային լսարանի և բիզնես գործընկերների հետ փոխգործակցության սկզբունքների նկարագրություն: Յուրաքանչյուր ընկերության բրենդբուքը եզակի է, քանի որ այն ստեղծվել է բրենդի նպատակներին համապատասխան։

Նյութի հեղինակ՝ Դիանա Օհանյան
«Մարքեթինգային հաղորդակցություններ», 2-րդ կուրս

Օգտագործված աղբյուրներ՝

https://www.calltouch.ru/blog/chto-takoe-brendbuk-i-kak-ego-sozdat/ https://blog.icons8.com/articles/branding-design-brand-book/ https://publuu.com/knowledge-base/what-is-a-brandbook-a-complete-guide/
https://repinabranding.ru/blog/brendbuk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *